Gulde's interesse og livsstilsblog

En legeplads for mine tanker og tekstlige udfoldelser

Jeg savner mit i-smader-stykker kamera

Jeg går og savner mit kamera, som (stadig) er til reperation... Hvilket det, hvis jeg skal være ærligt, har været i riimelig lang tid nu. Tidsvejledningen i service folderen sagde max 2-5-9-5 dage for hhv. indlevering, til værksted, reperation og fra værksted... Samlet 21 dage Worst-Case-Scenario som er overskredet hvad enten man tæller dage eller arbejdsdage... Kan ske årsagen er sommerferie, men det har der ikke været beskeder om... Kunne ellers have været rart med lidt info, suk. Jeg synes jeg klager meget over service for tiden... men jeg synes også jeg er lidt mindre heldig med det for tiden ^^"

Elgiganten status historik:
(23. jun, indlevering af produkt)
Den står ikke på deres historik, jeg synes bare den var god at få med. De var meget hurtige til at få "testet"


23. jun, 02:09 Test af produkt
Dit produkt testes af Elgigantens serviceafd før afsendelse til autoriseret værksted. Testen tager normalt 1-3 arbejdsdage efter indlevering. Du vil få en opdatering når dit produkt er afsendt til værksted.

24. jun, 08:26 Produktet er til reperation ved værkstedet.
Dit produkt er videresendt til autoriseret værksted. Reparation vil blive udført indenfor rimelig tid. Du vil få en melding fra os så snart produktet er klar til udlevering. Tag kontakt til os hvis du ønsker yderligere information.


Hvis de så bare som ved stedet hvor min pc er til rep, vil sige det som det er... "Vi mangler en del der tager en måned at bestille hjem..." Eller... der er sommerferie så den kommer nok til at tage laaaang tid at få i orden. Jeg savnede sjovt nok mit kamera ekstra meget i sommerferien... efter som ferie normalt er lig med foto i min familie. Emil's kamera er fint nok. Det er lille og kompakt, og har det med at lysne videoerne ekstra meget, hvilket faktisk virker overraskende godt... Men, det er lille... og billederne deraf. Okay, men ikke fantastiske. Jeg savner mit eget kamera, tsk...

Update 27/7:
Jeg fik kontaktet kunde service (via mail, hvor de i øvrigt også havde travlt med automatisk at anbefale mig deres telefon-tider... nej tak. Not interested in talking, just the answers)... De kunne heller ikke forstå jeg ikke havde fået nogle notifikationer, og ville lige kigge på det.

Et par timer senere tikker en sms fra El-giganten ind: "Hej. Værkstedet har modtaget reservedel og er igang med at reperere dit produkt, ny sms sendes når produkt er klar i butik. Mvh Elgiganten Service." ... Det var da en form for svar? Tilbage til Playing the Waiting Game

Update 30/7:
Nu er den nået så la ngt som til at være klar til at bliver sendt tilbage... Tidsramme? Nah, ikke just en vejledende hjælp..
Udgivet onsdag d. 30. Juli 2014
2362 visninger

Kommentarer

Læg en kommentar

Gravatar
:);):Dx)xP^^":oO:--"+flere-færre
Husk min info med cookie